mar. oct. 26th, 2021

Femeia din Creta care suferise tromboză după vaccinarea cu AstraZeneca a murit, a anunțat astăzi spitalul unde a fost internată. În ziua precedentă, medicii de la spitalul general din Heraklio o deconectaseră de la aparatele care susțin viața. Aceștia i-au informat familia cu câteva zile în urmă că avea deja creierul fără semne vitale.

Femeia a fost unul dintre cele 5 cazuri din Grecia în care oamenii au dezvoltat tromboză după vaccinarea cu AstraZeneca.

Tromboza reprezintă procesul de formare a unui tromb (trombus, cheag de sânge), reprezentând o aglomerare de trombocite și fibrină. Tromboza are două consecințe deseori fatale: infarctul miocardic și accidentul vascular cerebral ischemic, afecțiuni ce se află în topul cauzelor de deces.

Mamei în vârstă de 44 de ani i-a fost administrată prima doză de vaccin AstraZeneca pe 6 mai. Câteva zile mai târziu a început să se simtă rău. O săptămână mai târziu a dezvoltat simptome de tromboză și a fost internată în clinica hematologică a spitalului Venizelio cu simptome ușoare.

Testele de laborator au confirmat o tulburare a cheagurilor de sânge și a trombocitelor scăzute și mai târziu și a sindromului VIPIT, o trombocitopenie imună protrombotică indusă de vaccin. ”

Trei zile mai târziu, starea ei de sănătate s-a deteriorat și a fost transferată la terapie intensivă, fiind supusă unei intervenții chirurgicale.

Spitalul își exprimase suspiciunea că starea de sănătate a femeii era legată de vaccin.

Cazul ei a fost denumit ”unul dintre cele trei cazuri de tromboză de pe Creta”, posibil legate de vaccinul AstraZeneca, de către Comitetul Național de Vaccinări din Grecia și Organizația Națională a Medicamentelor (EOF) în urmă cu o săptămână.

Într-o scrisoare adresată presei luni dimineață, soțul femeii a dat vina pe guvern și a spus că va face totul pentru ca „femeilor sub 50 de ani să nu li se administreze vaccinul Oxford AZ”.

Femeia nu avea probleme de sănătate,scrie oficialmedia.com

Anuțul soțului făcut în presă:

Manolis Kriovrysanakis : „În modul cel mai tragic și dureros, se încheie aventura sănătății soției mele, o persoană complet sănătoasă, care a dezvoltat sindromul Vitt, apărut ca efect secundar după ce a fost vaccinată cu Astra zeneka.

Soția mea a murit „convinsă de binele vaccinului”, am trăit întotdeauna după reguli și legalitate, deoarece ea a respectat mereu liniile directoare de stat pentru sănătatea publică. Sper că cei care au luat decizia de a administra vaccinul Astra Zeneka între 40 și 44 de ani, în special femeilor, nu au conștiința curată, știind consecințele pe care s-a dovedit că le-a avut.

Voi face tot posibilul pentru a investiga în profunzime cauzele și cine este răspunzător pentru moartea soției mele.

Acum se știe și a fost exprimat oficial prin anunțurile Societății Elene Hematologice că, de regulă, femeile sub 50 de ani prezintă aceste efecte secundare. Se menționează în statistici că se referă la 1 caz pe milion, dar acest lucru se referă la populația generală. La femeile sub 50 de ani procentul este de cel puțin 16 ori mai mare.

Statul ar fi trebuit să arate curaj prin întreruperea vaccinului persoanelor sub 50 de ani, în special femeilor.

În ciuda efectelor secundare grave care au apărut recent, statul a ales să își continue administrarea cu aceste rezultate. Sunt norocoși cei care au fost informați și astfel au fost prevenite alte incidente triste similare.

Moartea soției mele să fie prilejul pentru cei care iau deciziile să înțeleagă că viața umană nu are preț, nu este măsurată prin cifre și nu este înregistrată prin statistici.

Mulțumesc lumii întregi pentru sprijin și medicilor și asistentelor medicale din spitalele din Venizelio și Pagni.

Le-am observat efortul și implicarea.” (https://www.zarpanews.gr/)

Sursa: https://www.keeptalkinggreece.com/