Dum. oct. 17th, 2021

Autoritățile federale americane fac cercetări după ce unele persoane care au fost vaccinate împotriva coronavirusului au dezvoltat o boală rară de sânge numită trombocitopenie, numeroase cazuri ajungând la deces.

Administrația americană a Alimentelor și Medicamentelor (FDA) investighează și evaluează cazurile raportate, a transmis un purtător de cuvânt al agenției prin e-mail către The Epoch Times.

Până acum nu am găsit o relație de cauzalitate”, a transmis, sec, purtătorul de cuvânt. O frază tipică pentru autoritățile sanitare care, atunci când nu vorbesc despre „coincidențe”, spun că nu poate fi demonstrată legătura de cauzalitate dintre vaccinare și reacțiile nedorite. „Vom face publice orice noutăți aflăm legat de aceste cazuri”, a adăugat oficialul.

Trombocitopenia a fost inclusă anul trecut de FDA pe lista posibilelor reacții adverse ale unui vaccin covid-19, alături de alte efecte adverse severe, printre care sindromul Guillain-Barré și chiar și moartea. Numeroase rapoarte de caz legate de trombocitopenie post-vaccinare au fost înregistrate în Sistemul de Raportare a Efectelor Adverse ale Vaccinurilor (VAERS), un sistem pasiv de raportare administrat de FDA și de Centrele pentru Controlul și Prevenția Bolilor (CDC).

Într-unul din cazuri, un bărbat de 56 de ani din Florida, care a fost injectat cu vaccinul Pfizer, a fost dus de urgență la spital câteva zile mai târziu, după ce a observat pe piele „pete mici de sânge”. A fost diagnosticat cu trombocitopenie.

Unul dintre cele mai grave cazuri a fost cel al dr. Gregory Michael, un doctor din Miami în vârstă de 56 de ani, care a murit la 16 zile după vaccinarea împotriva  covid-19. Soția lui, Heidi Neckelmann, a scris pe Facebook că doctorul a fost primit la urgențe, unde s-a descoperit că numărul de trombocite îi scăzuse la zero. Trombocitopenia înseamnă scăderea numărului de trombocite și, la adulți, necesită tratament medical.

Michael a fost dus la Terapie Intensivă, unde a fost diagnosticat cu purpură trombocitopenică acută idiopatică, cauzată de o reacție la vaccin, a spus soția lui.

Nimeni nu m-a contactat de la Pfizer sau de la orice agenție de sănătate. Tot ce știu despre anchetă este ceea ce este publicat în diferite articole de știri, adică faptul că situația este în curs de investigare”, a declarat ea pentru The Epoch Times într-un mesaj pe Facebook.

New York Times a afirmat că medicul din Florida a murit din cauza vaccinului anti-covid, în urma unei hemoragii cerebrale. Medici din SUA leagă vaccinurile Pfizer și Moderna de trombocitopenia imună, o tulburare a sângelui care pune în pericol viața.